Klient Premium HERBALIFE Pytania - SklepDiety.pl

Małgorzata Wróblewska ul. Jaśminowa 5/1 35-604 Rzeszów  SZYBKIE ZAMÓWIENIA  tel. 601 668 971DARMOWA DOSTAWA od 450zł

ul. Jaśminowa 5/1, 35-604 Rzeszów
   MENU
Przeglądaj Produkty

Klient Premium Najczęściej Zadawane Pytania FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania do programu Klienta Premium Herbalife

1. Jakie będą skale rabatowe dla Klientów Premium

Poziomy rabatowe będą następujące:
• Poziom Brązowy: Nowi Klienci Premium zaczynają od poziomu Brązowego. Od razu uzyskują prawo
do rabatów o wartości do 15%

• Poziom Srebrny: Po zebraniu przez Klienta Premium 100 punktów w ciągu 12 kolejnych miesięcy,
uzyskuje on status Srebrny i prawo do rabatów o wartości do 25%

• Poziom Złoty: Klient Premium osiąga status Złoty po zebraniu 500 punktów z zamówień osobistych
w ciągu 12 kolejnych miesięcy. Ten poziom uprawnia do rabatów o wartości do 35%

2. Czy Klient Premium może zwrócić niezużyte produkty, jeśli postanowi zrezygnować z dalszego
udziału w Herbalife Nutrition?

Klient Premium rezygnujący ze współpracy z Herbalife Nutrition może zwrócić nieużywane produkty i materiały zakupione od Herbalife Nutrition, jeśli są nieotwarte i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.

3. Czy jeśli klient zrobi 100 pkt. w jednym zamówieniu dostaje 25% na to zamówienie?

Tak, jeżeli przy pierwszym zamówieniu zakwalifikuje sie na poziom srebrny lub złoty, to pierwsze zamówienie będzie miało zniżkę 25% lub 35%.

4. Jak Klient Premium może zdobyć prezenty powitalne?

Przy pierwszym zamówieniu otrzyma od razu miarkę wielokrotnego użytku Herbalife, dodaną do koszyka, a następnie będzie mógł wybrać drugi prezent z oferowanego asortymentu spośród: shakera, shakera H24, bidona H24, bidona CR7 Drive lub pudełka na tabletki.

5. W jaki sposób Klient Premium kwalifikuje się do otrzymania vouchera?

Voucher (o wartości 75 zł) otrzymają wszyscy nowi Klienci Premium po zdobyciu 100 Punktów za osobiste zakupy. Voucher jest dostępny przez 180 dni

6. Jak liczone są punkty Poleconych Klientów Premium dla Klienta Premium, który ich polecił?

Klienci Premium mogą wykorzystywać Punkty złożone przez ich pierwszą linię Poleconych Klientów Premium do uzyskania wyższego rabatu.

Więcej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania do programu Klienta Premium Herbalife możesz pobrać poniżej

 

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy w rejestracji? Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz

 

Centrum Promocji Wellness

tel 601 668 971
biuro@sklepdiety.pl
Jaśminowa 5/1, 35-604 Rzeszów
NIP 813-132-52-09
 
 payu
 
x

To jest strona Niezależnego Partnera Herbalife Nutrition: Centrum Promocji Wellness Małgorzata Wróblewska

JESTEŚ JUŻ KLIENTEM?

Twoja osobista relacja z Partnerem jest kluczowa do osiągnięcia zmian w sposobie odżywiania, które chcesz uzyskać. Jeśli Małgorzata Wróblewska nie jest Partnerem, który dotąd wspierał Cię w ich osiągnięciu, zachęcamy Cię do składania zamówień u dotychczasowego Partnera. Alternatywnie, kliknij tu by kontynuować zakupy na tej stronie.

JESTEŚ JUŻ PARTNEREM HERBALIFE NUTRITION?

By złożyc zamówienie ze swojego konta partnerskiego odwiedź myherbalife.com