Reklamacje
30 DNIOWA GWARANCJA SATYSFAKCJI HERBALIFE
Firma Herbalife od 1980 roku dbając o satysfakcję swoich klientów zapewnia Ci 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie jesteś w pełni, z jakiegokolwiek powodu, zadowolony z zakupionego produktu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu - otrzymasz zwrot kosztów za zakupiony produkt.
Uwaga! Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i otworzonego opakowania reklamowanego produktu Herbalife aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji z tytułu "Gwarancji Herbalife" dla identyfikacji transakcji z Dystrybutorem Herbalife.
![]() |
PAMIĘTAJ! Jeżeli masz jakieś pytania na temat Gwarancji Herbalife skontaktuje się z nami |
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami
Więcej informacji na temat reklamacji w dziale Regulamin
- Jak Przytyć
- Zdrowie Serca
- Skuteczne Odchudzanie
- Herbalife Poleca
- Kosmetyki Skin Herbalife
- Uczucie Sytości
- Witaminy Herbalife
- Regeneracja Organizmu
- Rola Białka w Diecie
- Jak Złożyć Zamówienie
- Zdrowe Śniadanie
- Dieta Zimą
- Ochudzanie Last Minute
- Herbalife Produkty
- Postanowienia Noworoczne
- Nawodnienie Organizmu
- Multiwitaminy Formuła 2
- Dieta Herbalife
- Stabilizacja Wagi