Kategorie w sklepie

Reklamacje

30 DNIOWA GWARANCJA SATYSFAKCJI HERBALIFE

Firma Herbalife od 1980 roku dbając o satysfakcję swoich klientów zapewnia Ci 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeżeli nie jesteś w pełni, z jakiegokolwiek powodu, zadowolony z zakupionego produktu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu - otrzymasz zwrot kosztów za zakupiony produkt.

Uwaga! Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i otworzonego opakowania reklamowanego produktu Herbalife aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji z tytułu "Gwarancji Herbalife" dla identyfikacji transakcji z Dystrybutorem Herbalife.

PAMIĘTAJ!
Tylko u Niezależnych Partnerów Herbalife otrzymujesz gwarancję oryginalności pochodzenia i ewentualnej możliwości zwrotu produktów Herbalife w przypadku niezadowolenia, a przede wszystkim niezbędną pomoc i opiekę podczas stosowania diety jak również po.

Jeżeli masz jakieś pytania na temat Gwarancji Herbalife skontaktuje się z nami  

 

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami

Więcej informacji na temat reklamacji w dziale Regulamin